Corporate Event
Style Your Event...

Live muziek tijdens events voor uw medewerkers of klanten, een greep uit ons aanbod:

 

  • Passende achtergrondmuziek tijdens recepties, diners, brunches,..

 

  • Een samenwerking met een door u gekozen event organiser

 

  • Live songs tijdens speeches of andere momenten ter afwisseling of als showelement

 

  • Songs op aanvraag (eventueel met aangepaste teksten) in functie van het event.

Wat kan u verwachten?

Omdat 1 filmpje soms meer zegt dan duizend woorden : kijk & luister…
[fvplayer id=”1″]

Werkwijze

Wij weten dat een event meestal volgens een strikt draaiboek verloopt.  Daarom zorgen wij ervoor dat u steeds op ons kan rekenen, gaande van stiptheid, aangepast geluidsniveau tot dresscode naar wensen van de klant.

Voor kleinere events tot 150 personen (afhankelijk van de zaalgrootte) kunnen wij met onze eigen professionele geluidsinstallatie werken en eventueel een extra micro voorzien voor een spreker.  Indien geopteerd wordt om met een PA firma samen te werken, is dat uiteraard ook prima voor ons.

Indien gewenst kunnen we een playlist met achtergrondmuziek voorzien op momenten dat we niet live spelen.

Personeelsfeesten, incentives, beurzen, klantenevents, opendeurdagen, netwerk events, congressen, jubileumfeesten, enz.
Wij hebben ervaring om dit steeds tot een uitstekend einde te brengen.

Contacteer ons vrijblijvend via het contactformulier (onderaan), per email : info@ladybird.be of telefonisch : +32 485 31 98 28.

Materiaal

Betreffende het materiaal bieden we 3 opties :

  • We kunnen zelf al het benodigde high end materiaal (digitale Yamaha piano, professionele Bose geluidsinstallatie, Shure microfoon, etc…) meebrengen.
    Dit is aan te raden voor events tot +/- 150 personen en inbegrepen in onze standaard prijs.
    Voor meer details en foto’s verwijzen we u graag naar onze Pro materiaal pagina.
  • Indien gewenst kan ook met een extern PA bedrijf (geluid / licht / video) samengewerkt worden.
    We zijn gewoon om goed af te stemmen en samen te werken met PA bedrijven.
  • Een mix van de 2 vorige opties met duidelijke afspraken wie wat levert.

Tevens kunnen we nog een aantal ‘extra’s‘ aanbieden zoals :

  • Een stijlvolle witte of zwarte vleugelpiano shell (meubel, waar digitale piano ingelegd wordt) leveren.
    Voor meer details en foto’s verwijzen we u graag naar onze Vleugelpiano shell pagina.
  • Een (akoestische) vleugelpiano kan uiteraard ook gehuurd worden bij een pianozaak.
    Hou er wel rekening mee dat de huurprijs van een (akoestische) vleugelpiano ongeveer 4 maal hoger ligt dan onze vleugelpiano shell optie.
  • Of liever onze wireless set met draadloze mic en draadloze in-ear-monitoring zodat de zangeres zich al zingend stijlvol tussen het publiek kan begeven?
    Voor meer details en foto’s verwijzen we u graag naar onze Zangeres al zingend tussen de gasten pagina.
  • Voor een volledig mobiele accu-powered set (geen stopcontact nodig!) op het strand, weiland, winkelstraat, boot… hebben we tevens het geschikte pro materiaal ter beschikking.
    Voor details en foto’s over deze formule verwijzen we u graag door naar onze Volledig mobiel pagina.

Enkele leuke ideeën

✓  Zangeres zingend tussen de gasten :

Dit spreekt voor zich 😉  De zangeres begeeft zich zingend en stijlvol door het publiek. Dit geeft een originele twist aan het concept ‘achtergrond muziek’

✓  Outfits in thema :

Indien gewenst kunnen wij in samenwerking met een extra partner zorgen voor speciale styling van de zangeres en eventueel pianist . De styling kan op maat en in functie van uw thema.

✓  Songs on Request :

Heeft uw event/bedrijf een bedrijfslied, thema song, jaarlied, …  U vraagt, wij draaien 😉

✓  Volledig mobiel :

Wilt u op het strand, midden in een weiland of op een boot uw event laten plaatsvinden én onze live muziek plaatsen, geen probleem! Wij kunnen op accu overal muziek maken. Wij hebben het juiste professioneel materiaal om zonder stroom stijlvol muziek te maken.

✓  Zelf nog andere ideeën ? 

Laat het ons vooral weten!  We bekijken graag samen met u de mogelijkheden en werken een mooi concept uit…

Question? Shoot!

Check nu onze beschikbaarheid voor uw event...







    Click Here

    +32 485 31 98 28

    Click Here

    info@ladybird.be